شرایط بازگشت کالا

- ضمانت اصالت کالا

برخی  از محصولات در فروشگاه می تک ایران با ضمانت اصالت کالا به فروش می رسد. این محصولات در هنگام تحویل به مشتری لازم است نهایتا تا 24 ساعت سالم بودن و اصالت آن توسط خریدار چک شود و در صورت عدم تایید، بلافاصله از طریق صفحه تماس با ما اطلاع دهند و روش ایمیل قابل پیگیری نمی باشد و اعتباری ندارد بنابراین پس از گذشت 24 ساعت دیگر امکان بازگشت کالا وجود ندارد. البته برای سفارشاتی که توسط پست ارسال می شوند تا پایان ساعت کاری همان روزی که مامور پست تحویل داده است مشتری می تواند درخواست خود را اطلاع دهد. بنابراین خارج از زمان مشخص شده و یا عدم ارسال ایمیل دیگر می تک ایران هیچ مسئولیتی ندارد.

ضمانت تعویض 7 روزه

تمامی  محصولاتی که دارای ضمانت تعویض 7 روزه هستند از زمان تحویل سفارش  به مشتری به مدت ۷ روز مشتری می تواند درخواست بازگشت کالا بدهد که البته باید طبق شرایط بازگشت کالا که در زیر نوشته شده است اینکار انجام شود.

- وجود مغایرت کالا با سفارش ثبت شده در فروشگاه

- اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

چه شرایطی لازم است تا سفارش تعویض گردد

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس بازگشت کالا تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود.

– موارد ظاهری (شکستگی، خط و خش ، ضربه به بدنه کالا و  قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود باعث  لغو ضمانت تعویض می شود.

– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل  مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط  اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده  باشد و بسته بندی کالا هیچ تغییری نکرده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد،  امکان رسیدگی به درخواست  مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و  اولیه خود خارج نشده باشد.

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی در زمان حمل کالا باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به  خدمات پس از فروش از طریق فرم صفحه تماس با ما اطلاع داده شود.

– انصراف از خرید و درخواست  مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف،  باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک،  امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

– در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

توجه:

پس  از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی  که  کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد می تک ایران در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت می تک ایران در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

–  اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به  تایید  کارشناسان خدمات پس از فروش می تک ایران برسد، هزینه‌های ارسال به عهده می تک ایران است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا برای می تک ایران ارسال شود که می توانید تصویری از رسید تهیه و به آدرس mitechiran@gmail.com ایمیل شود.
– در صورت انصراف از  خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان  می تک ایران، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.